Sjuka barn och jobb

Töserna blev sjuka i helgen Klara natten mot fredag och Iza blev det under dan, så det blev inget öppnis.
Lite trist att de vart sjuka under helgen, så det har varit lite gnälligt, och blivit lite tvättnade då de kräkts pga febern oxå, och ingen av de har nån vidare aptit.
Båda hade runt 38 i feber ikväll, men de är ändå lite piggare, men vi får nog avstå öppnis i morrn oxå, trist då det var sista gången före avslutningen , men vi får satsa på den på torsdag istället.

Annars i helgen så har jag gormat på lite med uteblommorna, sådde en del fröer i somras men allt har inte tagit sig, men det som har har jag planterat om, och så har jag snyggat till rabbatten oxå, är nästan klar, det går ju nästan bara att göra sånt när lillan sover.

Igår  kväll(lör) var jag och jobbade hos "O2" för första gången sen Klara föddes, mindre roligt pass, jobbade kl 18-01 men det gick bra iaf , det var rätt lugnt på jobbet ,grillade entrecote och hamburgare bla och så var det kul att komma ut.
Det hade gått bra hemma för M trots att båda töserna var sjuka, Klara hade det inte varit några problemmed att söva.
Men när jag kom hem och just skulle hoppa in i duschen vid kl 1 så vaknade båda tjejerna, IZa febrig och kräktes ner hela sängen när hon fått panodil, och Klara febrig och så vart det att hon tuttade halva natten.
Tror vi somnade kvart i 3, så lite småtrött har man varit idag.

Nu hoppas jag tjejerna blir friska, och from i morron så är Macke pappaledig 2 veckor, och from onsdag ska jag jobba på "O2" i 1½ vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback