Soligt & snorigt& festival

I helgen(eller hela veckan) är det "Boden Alive", festival alltså, kul när det händer nåt i stan.
Mindre kul är att jag måste jobba i kväll i ett av öltälten, men det går nog bra.
Och om allt går som det ska ska jag och M gå ut _ tillsammans_ på lördag,det var ett tag sen...

Men just nu känner jag mig risig, vi blev snorigare(iaf jag) igen efter badet i onsdags.
VAr och simmade igår, cyklade dit dessutom, sen på kvällen promenerade vi till tivolit, eftersom Macke jobbade.
Så vi strosade omkring där 1½ h innan vi givk hem, men oj så tungt det var sista biten, hade ont i  benen efter en ganska aktiv dag.

Sitter här och samlar kraft för att dammsuga övervåningen, senare ska jag sitta i solstolen och slappa så jag orkar jobba ikväll, vi går nog ner till stranden när Klara ska sova så man får sitta i lugn och ro, iZa skottar eller gungar.

Förresten, vi har fått lånelöfte hos FSB & Handelsbanken(sökte på 600 000 resp 650 000kr) så efter sommaren ska vi kika efter hus.
Jippi!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback