Stapplande steg och snoriga näsor

Äntligen har Klara lärt sig ställa sig upp helt utan stöd, och tagit några stela stapplande steg i helgen.
Igår kväll gick hon 8 steg, och idag hela 14 stapplande steg, med det är väldigt stelt och ivrigt än, men på g  är hon.
Ungen blir ju ändå 15 mån 1/7.

Snorigt är det här igen.
Jag har precis blivit fri från snuvan(typiskt att jag var det när jag jobbade) och så har ungarna blivit jättesnoriga igen och Klara småfebrig, var uppe med henne 2 h natten till söndag...
Bara så typiskt att bli förkyld under sommaren,,,,fast iddag har det blåst så mkt så jag tror sommaren blåser bort.

I veckan är det festival, "Boden Alive" så då är det massa aktiviteter , karuseller, öltält osv, det brukar bli en dyr helg:/

Förra veckan var jag så dum så jag klämde på en omogen finne på kinden, mkt dumt, för nu har jag ett stort stramade sår/ärr där...men jag kan ju inte hålla mig från att klämma.

Pratade med min rektor/chef idag, och nu är det spikat att 28 Aug ska jag börja jobba kommunalt igen, hu, 2 mån kvar bara, men det ska bli spännande, men först en lång härlig sommar!!!




Bus-Klara har krypit upp i bokhyllan(lite suddig bild, kameran börjar vara kass)
kryp

Kommentarer
Postat av: Åse, Melker & Alfred

Men du nu är hon ju verkligen på G med att börja gå. Hon kan ju gå nu, det är ju bara hon själv som ska förstå det. :-)

Alfred går för fullt sedan Melkers födelsedag och nu är han en hejare på ojämnheter också efter vår vecka i farmors sommarstuga på Gotland. :)

Postat av: Lene

Heja Klara! Önskar så att min lilla skrutta skulle börja gå. Hon bara rejsar på sin rollator lära gå vagnen. Svänger, vänder, backar och packar den full med grejor. Måste ha något att hålla i sig. Annars blir hon feg, fnittrar till och sätter sig på rumpan. På direkten.

Du ska se att snart går din lilltjej hur bra som helst!

2006-06-27 @ 23:39:59
URL: http://delene.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback