11 månader


Blir Klara idag.
Fatta, bara en månad kvar tills 1 års-kalas.
Hon känns ju så liten än,,,IZa kändes större faktiskt, eller har jag förträngt det?
Hon kanske oxå kändes liten?För hon kunde ju inte gå vid 1 år, får se om Klara vågar släppa taget snart och iaf stå själv, men hon är lite feg:)
Hon har börjat prata lite nu, det är mkt"där" och så några andra otydliga ord.

Idag ska vi till badhuset och trängas med alla sportlovsbarn.
Jag känne rmig egentligen inte riktigt kry, men jag ska inte simma nåt, utan bara bada med familjen.
Har fått sån yrsel på kvällarna, och hade feberfrossa igår.
Vet inte om jjag har förkylning på g, eller om min kropp reagerar på stress eller vad, för jag är ganska duktig på att stressa upp mig, vill göra och hinna så mkt på dagarna,fast det är väl inte hela världen om tvätthögen får vänta en dag extra...

11 månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback