Beslutsångest

Alltså, vilken velpotta jag är...jag har alltid sån beslutsångest när jag ska köpa nåt, kan aldrig bestämma mig.
Nu sittar jag å kikar på Ellos, Halens och Jotex, ska ha en gardin till data/lekrummet, en bordslampa och v-rumsmatta, (+lite annat)men jag kan ju aldrig bestämma mig vad jag ska ha...jag blir knäpp, jag får ingen ro förrens jag fått iväg beställningen, tänkte passa på att beställa nåt från Ellos då jag har 40% rabatt på valfri vara.
Är sugen på en beige matta med rutor på s a s, men jag vet inte om det blir fööör beiget i vårat v-rum, ahh att det ska vara så svårt..jag vill ha det hyfsat neutralt men inte för stelt, jag gillar när det är lite färg, men är less på det vinröda jag har nu....
Jag bara handlar nu för tiden känns det som...färdigsvamlat om detta:)

Kommentarer
Postat av: Madde

*S* Känns igen! Jag bläddrar och bläddrar och blädrrar. La Reoute katalogen har legat på TV-rumsbordet i en vecka nu för jag kan bara inte bestämma mig.

Ska jag ha den? Är inte den finare? Behöver vi verkligen en sådan? Fast den är ju fin...Är det inte lite onödigt? Kanske bättre med en X?

Velpottan

Postat av: Mia

Skönt att det finns fler som är lika velig som jag:) /Mia

2006-03-07 @ 10:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback