Burr...

Himla vad kallt det är, -26° i morse, men det är iaf en liten tröst att vet aatt ni i södra sverige oxå har kallt:)
Det är ganska skönt på dagarna ändå när solen kikar fram, men idag verkar det bli kallt..får väl se om det blir öppnis eller inte....

Tjejerna leker så fint nu medans jag sitter vid datorn, perfekt att ha kombinerat data& lekrum.
Vi ska snart köpa en säng att sätta in här, fast jag tror ändå det dröjer innan Klara börjar sova i eget rum.
Vi har även haft funderingar på att sätta in en våningssäng i IZas rum, och att de få ha leksakerna här i data/´lekrummet,,ja vi får se...
Här sitter trollungen och skrattar och väser som en häxa.

På bilden nere sitter hon och beundrar den nya takplafonden med vita blommor.
Min " att göra" lista börjar bli mindre och mindre nu...skönt!


bus


Busungar


Kommentarer
Postat av: Madde

Japp, det är speciell tavelfärg. Hiskeligt dyr! Vi köpte när vi byggde huset, har målat en liten, liten anslagstavla i hallen och det fanns massor kvar i burken. Bäst att använda upp den.

Tack för berömet! Jag tyckte själv att det blev bra, inte alltid man gör det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback