Feber och storhandling

Den blivande 1-åringen har varit förkyld i veckan, och blev febrig igår kväll, idag var hon riktigt hängig med över 39 grader.
Så Klara och pappa stannade hemma så hon fick vila,medans jag och Iza blåste iväg till Storheden och handlade mat mm.
Många kassar mat  blev det, och nästan1900kr fattigare:) men då har vi välfyllda skåp nu+att jag köpte duplolego som Klara ska få i present.
Klara är mkt piggare nu och bara runt 38 grader, hon dansade loss till "Så ska det låta"(det är ju en bodensare som sitter vid pianot nu:)
Iza dansade och tjattrade oxå så man får huvudvärk....

Tänk, för ett år sen höll jag på att sätta om alla blommor inne och donade på, för att ha nåt att göra i väntan på värkar, (vila har aldrig varit min melodi:)men inget hade hänt på kvällen den 31/3....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback