Gardintyg

handlade jag i går på Åhlens.
Tänkte först köpa en färdig hissgardin som var randig, men då vart jag snål, då det bara var 20% rabatt på metervarorna, så då vart det detta grylliga blomtyg:)
Men 112:- för 2 m tyg tycker jag ändå är rätt dyrt, med tanke på att jag måste sy nu oxå...när ska det bli???

Det är ju så soligt och fint på dagarna nu, så vi är ute lite mera, det var så härligt att promenera igår, men det kändes segt när vi gick hem faktiskt,,,
idag var jag och simmade oxå och det kändes oxå himla segt, vet inte vad det är med mig.
JAg blev väl alldeles däckad efter att ha frossat i chokladbollar,  godis och popcorn till Melodifestivalen i lördags:)
Förresten, otippat att CArola skulle gå vidare*ironi*, men att Björn Kjellman gick vidare förstår jag inte..
JAg tror Carola kammar hem allt på lördag faktiskt!!!

Gardin


Iza lagar mat och Klara hjälper till medans mamma kollar datorn:)
tok

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tror jag också. Att Carola vinner alltså. Jag och Klara ska kolla. Hon frågar varje dag "När är den där menodifestivanen eller vad det nu heter?"

2006-03-14 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback