Härlig dag

Intarnationella kvinnodagn är det visst idag, det har jag inte mäsrkt av så mkt...
Annars har dagen varit bra.
Kallt i morse-25°,brr!!!
Så vi var inne på fm,Marcus verkar inte få sig nåt jobb i veckan, så ajg stack iväg och simmade 60 längder, härligt var det, gjorde bort å handlade ifred oxå:)

Klara hade skrikigt och varit arg när jag var borta, hon har blivit en riktig mammagris, pappa duger inte alls att trösta, bara busa med:)
Så på em packade jag ner henne i vagnen och drog Iza i pulkan, det var jättehärligt i solen, och "bara"-10° i skuggan.
Det var tomt i pulkbacken här i närheten , så IZa åkte fleeeera gånger,jag lyckades nog trötta ut henne.
För redan kl 19 ikväll ville hon gå och sova.
Fast vi hade ätit Palt till middag , och det blir man ju ganska dåsig av...

Nu har min pappa och Inga-Britt kommit hem från kryssning i Karibien,det verkar som att de haft det bra!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback