Lördag idag

 och  Marcus var tvungen jobba idag, trist då vi tänkte fara till Pagla och åka pulka och grilla korv.
Så nu städar jag medans ungarna leker, började dammtorka , men det blev bara v-rummet, för det är ju sååå tråkigt.
Tjejerna var ovanligt morgonpigga, redan vid kl 7 började de kvittra, hade ju planerat att ligga till halv 9, speciellt då Iza vaknat flera gånger i natt(jag vet inte vad det är med den ungen på nätterna)
och Klara har snuttat halva morgonen.

Så det känns lite segt, men man piggnar väl till sen, för det blir att gå ut en stund sen.
Men IZa måste nog vila middag om hon ska orka dansa till Melodifestivalen ikväll och äta godis, får se vem som vinner....

Let's dance orkade hon inte se igår, ,,,jag blev lite besviken över att inte Anna vann, jag tycker hon har gjort det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback