Melodifestivalen igår mm

JAg tyckte faktiskt de tvar den bästa deltävlingen hittills.
Trodde faktiskt att nån av Jessicorna skulle gå vidaare, men icke:(
Iza dansade och röjde på, och så dippade vi grönsaker och chips, som det var evigheter sen jag åt.
Vid 21 blev Iza tvärtrött så då var det godnatt.

Vi hade varit hos min farmor på dan , och varit å kollat på lite galon& vindkläder som reades ut.
Hittade en spegel oxå på Bodens möbelaffär, så idag ska den upp.

JAg vart så sugen på att gör aom lite här hemma sen jag var hos min kompis Mia i fredags, hon har såå fint hemma.
Men jag bara inte om det passar med panellängder i vårat v-rum.
Man får ta det lite pö om pö, har inte råd att köpa hur mkt som hels på en gång ju:)
Idag ska vi på klädparty, Me&I, men jag ska nog inte köpa nåt, men kul att fara bort iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback