Snart helg

igen.
Hu vad jag tycker veckorna flyger fram, fredag i morrn ju.
Idag har vi bakat bröd-igen.En del tror nog inte jag gör annat, men det är ju så gott med hembakt bröd, tyvärr slinker detväl ned lite för mkt.
Förut kunde jag lätt klämma i mig 3-4 hembakta frallor, rent okynnes ätande, men nu försöker jag begränsa mig till 2 st, om man ska äta efter GI-tänk är de tinte bra med massa bröd...

Hur som helst vart det Skållade dinkellimpor, Rågfrallor och "Mellisbullar" med rågmjöl, nötter, aprikoser&russin.
Efter det var undanstokat så tog vi en liten promenad i kylan.
PÅ em var vi hos grannen så Iza och Sebbe fick leka, vilket de inte gjort på flera veckor då de varit sjuka omvartannat.
Vi vart dessutom bjudna på middag, kanon , då slapp vi laga mat då MAcke ändå jobbar kväll:)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst är det en underbar känsla att slippa bry sig i att laga middag. Eller du gillar väl det. Jag också egentligen, men inte med två gnällisar runt benen. :)

2006-03-03 @ 07:30:27
Postat av: Mia

Jo nog är deet kul att laga mat, men ibland är det ju skönt att slippa:) /Mia

2006-03-03 @ 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback