Sytt gardiner

Fick ett ryck igår och sydde denna gardinkappa, av tyget jag köpte på Åhlens förra helgen.

Vi hade bestämt att göra utflykt i hlegen, så i går(söndag) packade vi väskan och skulle ta en lång pulktur, men isigt på vägarna och jätteblåsigt var det.
S¨det blev bara en tur ut på Buddbyträsket  nedanför oss, jag åkte bob med IZa medans Macke fixade en eld, det va rju skitkul att åka:)
Nåja, Iza fick sin utflykt och grilla korv, om än vi inte var uta så länge.

Sen sov Kalra 2 h i vagnen när vi gick in, så då passade jag på att sy gardinen.
Har massa tyg kvar som räcker till 2 små längder oxå, så kan man variera sig.

Till helgen ska IZa fara till morfar & Inga-Britt, då ska jag måla denna vägg rosa, hade tänkt mig samma ljusrosa som blommorna på gardinen, vi får se hur det blir.

Idag har vi varit på 1-årskalas i Rutvik, kompisen Milian fyllde år, så det har ätitsglass och kaka idag, och Iza har lekt med Elise och Mika, så himla roligt hade hon, men det var 2 trötta tjejjer jag hade i bilen hem:)

Sytt gardiner


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mia dom är ju dö snygga !!!

2006-03-22 @ 21:55:18
Postat av: Mia

Visst var de läckra:)
Har ju massa tyg kvar, så det blir väl både smala längder och till 2 små kuddar oxå:) /Mia

2006-03-22 @ 22:02:58
Postat av: Marie

Läcker! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback