Tomt...

fy vad tomt det känns här hemma, det är iofs ganska tyst och lugnt(ingen som snattrar hela tiden) men det känns att det är nåt som saknas nu när Iza sover hos morfar & Inga-Britt i helgen.
Hon ville inte prata med varken mig eller pappa ikväll, lite besviken blev jag över att Iza inte ville prata med mig.(Några ord fick jag med henne iaf)
Men hon var väl rädd att vi skulle komma å hämta henne:)

Jag har varit och simmat i lugn och ro idag, tur det, för nu sitter jag här alldeles proppmätt, huu...
Vi har ätit Fondue till middag och druckit lite vin, sen vid 21.30 började jag grädda våfflor till dessert/kvällsfika, och jag åt för mkt känner jag, det står mig upp i halsen,men gott var det:)
Det är ju trots allt Våffeldagen idag, Iza undrade om vi ätit våfflor, men jag lovade henne att göra det när hon kommer hem från morfar:)

Klara har blivit jätteförkyöd helt plötsligt, lite snuvig var hon igår, men idag snorar och kraxar hon på .
Hon har "tuppat av" en gång idag oxå.
Det verkar bara vara när hon är förkyld hon får affetkramp och skriker så hon svimmar.

Nu sover då både lillan och Macke, jag sitter upp med sista vinslurken och njuter av tystnaden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback