Fan,fan,fan

Har just ringt  upp vår placeringsass. på kommunen för att höra varför vi inte fått besked om dagis för Klara, utan bara för Iza.
Svaret,; Klara är inte placerad än då det inte finns ngn plats för henne här i Björns, satans, fans oxå vad sur jag blir, men jag hade ju en misstanke om det då vi bara fick papper på Iza förra veckan.

Så Klara kommer få gå på Prästholmen(ca 2km? från oss) jag fick välja Stranden el Rörviken, och helrre Stranden som har tillagningskök.

Men nu vet vi inte hur vi ska göra, om IZa ska få börja här i Björns(som vi köat till länge) och skola in Klara på Stranden och hoppas att hon snart får plats i Björns hon oxå, eller ha is i magen och hoppas att nån annan tackat nej och att Klara oxå får börja här i Björns i Aug....
Eller låta båda börja på Prästholmen8fast Iza ser fram emot att gå här i Björns, men det är ju smidigt att ha de på samma ställe oxå, gaahhhhh)
Åh vad jobbigt allt blev nu,,luften gick riktigt ur mig........................

Kommentarer
Postat av: Lene

Näe, vad pissigt! Jag skulle bli skitsur. Går det inte att gnälla sig till en plats?

Förstår att det är svårt att bestämma hur ni ska göra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback