För 4 år sen

låg jag och hade ont som f*n vid den här tiden(kl.22.50)
ca 23,10 kändes de första krystvärkarna, så vi trodde det skulle bli en "Sista Maj-bebis", men så avstannade krystvärkarna, och jag fick värkstimulerande dropp, så efter mkt kämpande och krystande(gud vad jag tog i, hade träningsvärk i armarna sen för att jag hållt i sängen så hårt)¨
 Så kl 00.22 , 1/6-02 såg en mörkhårig flicka världens ljus, en tjej som heter Izabelle och blir 4 år i morron(om 1½ h för att vara exakt)

Grattis stortjejen min!!!

Kommentarer
Postat av: Lene

Grattis Iza 4 år! Hoppas att din stortjej får en bra dag.

Postat av: Lene (igen!)

PS: Glömde...har ju lösenordskyddat vissa inlägg eftersom jag fick reda på att jag hade läsare som jag inte visste om, typ avlägsna släktingar. Men det är helt ok för mina bloggvänner att läsa. Vill du ha lösenordet får du gärna det. Mejla då: [email protected].

*S*. Blog... och jag som ska vara lärare :), får väl skylla på att jag har amningshjärna. Fast jag inte ammar mer :))

2006-06-01 @ 09:27:53
URL: http://delene.blogsome.com/
Postat av: Sara

Hipp hipp hurra för Iza idag! Hoppas ni har en toppenfin fyraårsdag! Kram från oss!

2006-06-01 @ 13:58:06
URL: http://snigelina.blogg.se
Postat av: Åsa

GRATTIS!
Krama stortjejen från os alla.

2006-06-01 @ 15:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback