Lekpark och klippning

Idag tänkte vi gå till öppnis på fm, men kände mig lite lat och hade ont i vristen sen jag promenerade i tofflor till stan igår.
Så vi lallade på lite hemma, det fins ju alltid nåt att plocka i, tvätt, disk, leksaker, torka mm
Lite kyligare hade vi oxå idag
Men efter lunch packade vi ner lite fika och mötte upp min farmor inne istan och gick till "Smörblomman" en stor lekpark.
Så vi hade lite picknick där, hade med mig kameran men glömde såklart att fota ...

Min stora dam är en liten fegis ibland, idag vågade hon inte åka rutchkanan, så jag fick verkligen pusha henne till det, och då var det ju kul, och hon var så nöjd över att hon vågade.
Klara har gungat bebisgunga, skojsigt tyckte hon.

Jag har klippt mig oxå, klippte ca 8-10cm, och klippte upp det rätt mkt, härlig vårfrisyr, nu ska jag bara färga det nån dag när jag ids/har tid.

Kommentarer
Postat av: Åse, Melker & Alfred

Vad mysigt med låter med picknick i parken. Det brukar Melker gilla att göra. Det är väl något speciellt att man tar med sig något att äta skulle jag tro.

Frisören ja, där skrev du något... Får försöka komma ihåg att boka tid i morgon. Nu är det 5 månader sen sist och jag behöver "hotta" upp frissan lite. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback