Less

Nu ikväll känner jag mig bara så less på allt,,,, och inte blir det bättre av att Iza har gnällt& skrikigt till och från idag, och Klara varit gnällig ikväll, och en karl som bara ojjar sig över det...

I morrn är det ju" Eurovision" och då tänkte jag faktiskt drick lite vin, hade sett fram emot det, men nu känns det inte lika lockande, då folk i min omgivning dricker för mkt som bla gör att jag är "less" på saker nu..

Men Iza far iaf till morfar& Inga-Britt i morgon och ska vara där till tisdag(jag vill ha hem henne måndag:)
Så nu får man ladda batterierna lite..
Men jag är fortfarande besviken över detta med dagissituationen.
Simma kan ajg inte heller fara och göra, eftersom simhalen är stängd pga renovering tom 25/6, suck säger jag bara!!!!
Nu har jag fått klaga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback