Lördag 27/5

Idag har vi varit på bio.
Jag och Iza for med grannen och såg gratis-bio redan kl 11.
Svärdet i stenen, Sebbe började skruva på sig efter ca 30 min så de gick ut, men jag och Iza satt kvar och såg klart , men det var på snudd för länge för henne...
Ballonger fick de av en clown oxå:)

Efteråt slank jag in på mAgi för att pröva ett par linnebyxor, hittade ett par i stl M för 159:-, men det hängde riktigt på höfterna så jag var rädd att tappa de, min kropp har verkligen förändrats, förut tog det stopp redan på låren med byxor i stl M.

Var sen och inahandlade ett nytt cykeldäck, men det var för stort så jag måste byta,,ååå, får visst aldrig cykla...

I kväll bjöd vi över grannarna på grillat.
Karre'kotletter, klyftpot, b-sås, pepparsås, tzatziki & stor grönsallad stod på menyn.
Rabarberpaj(som blev lite sur) och vaniljsås stod på menyn.
Gott var det, ungarna härjade  och IZa stupade i säng vid 21,30, jättetrött,,,Klara var upp en stund till, hon är ju så himla go den ungen så hon ska ju bara kramas:)

Nu är det dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback