Nyklippt

I gårkväll satte jag saxen i håret på Iza, det behövdes verkligen, ha rinte klippt henne sen i höstas.
Det vart ganska kort, för en viss 4-åring har ju lite problem med att vara still oxå:)

Nyklippt

Morsdag igår, blev inte direkt uppvaktad*drömmer mig bort om sovmorgon och kaffe på sängen*
M _tänkte_ faktiskt köpa en blomma, men då var det så mkt folk på blomaffären så jag fick vinsten på en trisslott(75:-) istället, nåja då kan jag köpa en ros jag sett...
Av Iza fick jag en gosig kram, och av Klara får man ju gosiga kramar hela tiden.
Vi promenerade till stan igår, och iza fick cykla(4km enkel väg) hon var ganska slut på hemfärden, dessutom tittar hon på allt annat, så det är lite farligt att låta henne cykla i stan.

Izan var jättetrött på kvällen efter klippning& duschning, hon var övertrött, men söt ändå:)
sur



Kommentarer
Postat av: Lene

Vad duktig du är som klipper Iza själv. Snyggt blev det också!

Jag vågar bara klippa luggen och topparna ibland. Betalar dyra penningar för att få henne klippt på salong.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback