Onsdag 17/5

I dag sov vi länge, för länge.
Jag vaknade vid 7 men var för trött för att stiga upp, somnade om å vaknade kl 8.40,,,men jag var ändå inte nåt piggare, det blir ju så ibland när man somnar om.

Eftersom jag var lite seg lät jag tjejerna ligga kvar å sova, skönt , då kunde jag dricka kaffe å kolla datorn i fred:)
Men så ringde det på dörren,,,och där stod en kompis från öppnis till Iza& hennes mamma och lillebror,,så det var bara å slita upp tjejerna.
Vi träffades sen ute i lekparken, och följde sen hem till de och lekte, 2 kvarter bort.
Klara var mest förtjust i deras hund, och Iza i lillebror snart 3 veckor, och han var så pluttig å söt, min lill-Klara såg riktigt stor ut ju:)

Det var annat igår på öppnis, en 5 månaders-tjej som vägde 12 kg!!!!Helt sanslöst, jag tycker mest synd om mamman som får bära på så tungt.....
I em blev det en promenad till farmor, hon hade köpt jordgubbar, gudomligt goda var de, mmm, smakade riktigt sommar.
Vi har oxå köpt en ask som snart är slut....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Var det någon man känner som vägde 12 kg, eller är det en ny stjärna?

2006-05-18 @ 08:10:40
Postat av: Mia

De var i höstas , hon har 2 barn till(Noella och Max, han är ju oxå stor!)

2006-05-18 @ 13:12:15
Postat av: Anonym

Förstod att det var dem.

2006-05-18 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback