Regnigt och trist


Typsikt att det är regnigt nu när IZa har kommit hem.
Det var en väldigt uppspelt och pratglad tjej som kom hem igår, heeregud vad hon kan tjattra:)
Så nu är det slut på lugnet:)

Jag var iaf och handlade lite uteblommor igår, men det blir väl inte att plantera& sätta ut de riktigt än, väntar nog in i juni.
Köpte ett jättefränt vindspel som hänger ute på bron" det skänker fridfullhet och håller spökena borta".
Skickade in masa foton till ONOFF igår föör framkallning, 110 bilder blev det totalt denna gång:)

Jag har blivit tillfrågad om jag vill jobba mellan 7-20juni på "O2", men jag vet inte om det går, det beror på när Marcus börjar gå på schema, fram tills dess sprinvikar han ju.
Det skulle vara jättekul att få jobba lite, och få en liten slant extra:)
Så jag hoppas jag kan jobba lite....
Har visst fått löneförhöjning hos kommunen, "hela" 11 992:- (brutto)kommer jag tjäna när jag börjar jobba till hösten, det är iofs bara 75 %(och jag bör få stämpla resten), men inte blir man rik av att jobba åt kommunen!!

Vi måste trotsa regnet sen efter lunch, för vi måste lämna tillbaks böcker på bibblan, och Macke jobbar idag och har bilen.
Först ska jag vara lite huslig och göra råkostsallad och aprikospure'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback