Sötungen

Klara får härja fritt  nu när Iza är borta, hon verkar inte ha saknat storasyster så mkt den här gången, jag tror Klara tycker det är ganska skönt när Iza är borta, ha mamma för sig själv, slipp aatt nån sliter omkull henne hela tiden osv....
Det har varit lugnt och skönt för öronen när Iza inte är hemma, skönt att slippa tjatej några dar.
Men i kväll kommer hon hem, så då blir det liv i luckan igen:)
Mini Iza
Igår sådde vi(jag och Klara.) lite frön i grönsakslandet, får se om det kommer upp nåt.
Tog sen i prommis in till stan och köpte present åt Iza, var till öppnis en liten stund oxå.
Jag hade ju tänkt göra massa grejjer när Iza varit borta, men jag har känt mig sååå seg, spec på fm(och piggnat till på kvällen)
Men nu har jag iaf gjort Chokladfyllda havreflarn(till Izas födelsedag) får se om jag ids göra nån Långpannekaka.
Ska åka iväg och kolla på lite blommor om stund när jag piggnat till,,det var ju så trist och regningt väder oxå..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback