Torsdag 18/5

I dag gick vi till öppnis redan på fm faktiskt, rätt  så trevligt men vi känner oss eg mest hemma där på em, speciellt Iza då hon har mer kompisar på em.
Iza hade tur, en pojke hade fyllt 5år och bjöd på pinnglass, fast jag är inte så förtjust i att hon ska fika/äta glass före lunch,,,,tur i oturen att Klara är allergisk mot mjölkprotein, då är det lättare att tacka nej åt henne.

Ringde kommunen idag igen om Klaras dagisplats, och nu har hon blivit placerad på Stranden på Prästholmen som vi inte ville,,,suck,,,,när liviet flyter på bra  kommer det alltid nå som sätter käppar i hjulen...
Så vi ska skola in 2 ungar på 2 olika dagis i aug, jippi!!!NOT!!!
Och Macke fick reda på idag att han kommer att få jobba dagskift hela sommaren(juni-sept) i stället för natt som han sökte,, trist, då är det färre lediga dar.
Vi har inte alls planerat nåt vad vi ska göra till sommaren, vi har ju inte kunnat planera....
och så blir det ju att pussla ihop föräldradar och inskolning sen, måste ju meddela när jag örjar jobba igen .

I morrn ska/skulle IZa till pappa & Inga-Britt, men pga vissa omständigheter blir det nog inte att hon far, ev på kvällen el på lördag istället..vi får se.

Nu ska ungarna i säng, jag är så tung i huvet och kroppen...
Tror det blir att se "Schlager-kvalet" i sängen:)

Kommentarer
Postat av: Kajsa å Valter

tråkigt att du inte fick samma dagis till tjejerna men jag hoppas att de kommer trivas när de är inskolade och klara. Jag håller med om att det är jobbigt att man aldrig kan få något besked från dagis i tid, svårt att planera sina liv.

Vad söt hon är med lugg! Valters hår står åt alla håll, lockigt och bebisfjun. Borde klippa honom men det blir aldrig av.

kram från Kajsa å Valter

2006-05-19 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback