Vårväder

Oj oj vilket kanonväder vi haft idag, värsta sommarvärmen, har gått i t-shirt hela em.
Efter BVC idag for vi hälsade på mitt gamla jobb ens väng, for sen till mamams grav(har inte varit där sen i julas*skäms*) plockade bort lit elyktor och sånt, ska det med blommor längre fram.

Sen hemma när vi var på promenad träffade vi en bekant från öppnis som bor i närheten, de fick en bebis förra fredan, och han var ju bara såååå liten, hu vad fort man glömmer, och Klara var ännu mindre då hon vägde 3025 g bara, de växer så det knakar:)

Jo, den blivande 4-åringen har redan fått en present, en röd cykel med korg&stödhjul, och hon är ju bara såååå lycklig:)
Hon har cyklat massor idag, så ungen är helt slut nu.
Sovit hela natten i sin säng har hon gjort i en vecka nu, vaknar vid 8 på morrron i sin säng, hon är så duktig min stortjej:)
Det gjorde nog mkt att vi tog bort sänglampan.


Det har varit rätt skönt att bara ha varit hemma på em idag, då vi flängt runt i veckan.
I tisdags var vi och handlade massa mat+annat på Storheden , had efarmor med, 5 h var vi borta,
igår var jag och H och ställde upp grejjer på Veckans Allehanda(typ loppis), och sen for vi och köpte Izas fina röda cykel.

Så på em idag rensade jag upp på altan och eldade upp vårt gamla databord, spolade av altan och la ut en matta, eftersom Klara gärna villl krypa ut där nu.
Ja det är då så härligt att vara ute nu, och jag ser riktigt hur lycklig Iza är över att vara ute å leka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback