Vilken helg

ESC & Hockey Vm.
Nu återstår det bara att se om Sverige tar VM-guld.

Åter till ESC, 5:e plats var ju inte fy skam.
På min/ vår "topp5" lista hade vi  Sverige, Finland, Rumänien, Grekland& Ryssland:)
Jag tycke rdet var riktigt häftigt att Finland kammade hem segern, första agången någonsin de vinner u, och med de poängen oxå, och låten var ju riktigt bra, men hör väl kanske inte hemma i schlager sammanhang...

Vi hade det riktigt mysigt drack lite vin, åt chips och dip till, jordgubbar och lite glass blev det oxå, men flera jorgubbar var mögliga:(

Iza blev hämtad av morfar& Inga-Britt igår em, så det är ganska tomt här hemma, men lugnt och tyst för öronen.

Idag har vi slappat, promenerat lite med Klara , solat en stund, just ja´bagade Surdegsbröd*supergott& nyttigt*
Och så har jag äntligen fått upp en stor sten som varit ivägen i grönsakslandet, så nu ska det sås grönsaker:)

Nu väntar hockey-finalen

Kommentarer
Postat av: Lene

Kul att det blev mysigt igår till slut.

Sambon blev jätteglad när Finland vann. Han är smygfinne ;). Själv blev jag inte lika glad, hade hellre sett Ryssland eller någon annan som vinnare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback