Vilken underbar dag!

Vilket kanonväder(om än blåsigt) vi har haft i helgen, så  nu är nästan all snö borta från våran lilla tomt.

Lördag hade vi besök av Marcus lillebror  Simon från Kalix, + att andra lillebrorsan kom på kvällen med sin tjej.
Så det var fest för bröderna Nilsson, jag fick en flaska lakritslikör av Simon så jag fick oxå nåt gott:)

Söndag, Valborg for vi till farfar i Brännberg och grillade flintastek och korv, gott var det, men ont i magen hade jag sen, men det berodde nog på godiset...
På kvällen gick vi med grannen och tittade på majbrasan här i Björns, Klara var helt fascinerad av elden, Iza och Sebbe sprang runt å jaga varandra.
Vi somnade före kl 24, vi var trötta helt enkelt.
Så  vi var utvilad ei morse vid 8.
Idag tog hela familjen en prommis till stan för att se den årliga 1 maj-rundan med motorcyklar, skitläckert när flera hundra MC dundrar genom stan.
Sen har vi varit ute hela em i solen, ungarna har kört slut på sig själv, det är så härligt med vår nu!

Känns att man fick en ordentlig nattsömn, förutom våran stadspromenad(2*40 min) så har jag tvättat 3 maskiner, bäddat rent i sängen, skulle dammsuga nere oxå men dammsugarj*veln  gick inte igång*grr* , så det blev att sopa.
Nu håller jag på att stryka å sen ska jag skriva en lång handlingslista, ska och storhandla i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback