Dags att uppdatera

Dagarna går så fort  och vips är det över en vecka sen jag skrev nåt, vet knappt vad vi gjort sen dess??

Det är mkt tankar som snurrar på i huvet iaf.
Vi ahr ju varit i husköpartagen, lagt ett bud å allt, å sen hörde vi inge tpå öve ren vecka(börjad eju inbilla mig att ja, vi får nog köpa huset)
Men så bjuder en 750 000:- idag, vi höjer, de höjer direkt, vi höjer igen och de smäller på med 800 000:-, och där är vår gräns nådd, så nu måste vi aböja, skittrist, det var ett jättefint hus, man kan ju alltid hoppas de ändrar sig så vi får köpa huset iaf:)
Annars blir det att leta vidare...


HAr dessutom bekymmer och funderingar vad gäller mitt  jobb.
Nu är det på förslag att det ska dras ned i tid på alla kökstjänster, och om det går igenom är vi 3 pers som ska slåss om 1,75 tjänst, och jag har ju då minst tid.
JAg kanske inte blir uppsagd, men det känns skittrist om jag inte får vara kvar och börja jobba i det nybbyggda köket(man har byggt ihop 2 små avdelningar med en 3:e +ett stort kök)
JAg trivs så bra med all personal, och de har t.o.m önskat att jag ska få var i nya köket.

23/11 tar visst politikerna beslut om kökstjänsterna ska dras ned i tid eller inte, så det är bara  vänta...
Å blir tokig av allt väntande, först om huset ( nu är ju det över) och nu det här....så lite låg känner man sig allt.

Peppar peppar håler sig tjejerna friska än iaf,, busar för fullt särskilt den lilla damen, hon är galen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback