Jag tror jag blev kär ikväll....

Hujja, har suttit och suktat frmför "Idol" som mååånga andra tjejer/kvinnor.
Herrgud så bra de är, å då snackar vi norrlänningen Markus och Erik.

Jisses vart ju alldeles förtrollad av "Lady in red" som Markus sjöng å med den sängkammarblicken.
Men men...när Erik sjöng min favvo ballad "Bed of roses" vart jag ju helt knäckt, snacka om "Halleluja moment".
25-årig 2-barnsmorsa, faller för grabbarna i "Idol", nu ska jag lyssna lite på de medans jag städar här:-)

Markus vinner och Erik kommer på en välförtjänt 2:a plats!!!
(JAg insåg just att jag troligtvis jobbar finalkvällen!!!!Shit!!!)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Här har du en till 25-årig tvåbarnsmamma (snart trebarnsmamma)som sitter helt förtrollad varje fredag. I fredags lade vår sändning av precis när första tonen på "Lady in red" satte igång. Vi fick byta antennkabel och allt kom igång lagom till låten var slut. Jag var så frustrerad att jag trodde jag skulle gå av. Hörde sen att Markus kompis dött bara strax före finalen. Sen står han där och sjunger "Everybody hurts". Jag ryser så starkt gjort. Önskar det kunde bli två vinnare i år. Erik är ju också sjukt bra. Hälsa tjejerna. Kram. //Åsa

2006-11-21 @ 09:59:11
Postat av: Mia

Men hej Åsa!
Kul att se att du lever:)
Tänkte på dig häromdan.
'Hoppas allt är bra med er, kidsen och maggen:)
När var det dags? Det är väl inte så länge kvar??
Kram kram/Mia

2006-11-23 @ 22:17:59
Postat av: Mia

Men hej Åsa!
Kul att se att du lever:)
Tänkte på dig häromdan.
'Hoppas allt är bra med er, kidsen och maggen:)
När var det dags? Det är väl inte så länge kvar??
Kram kram/Mia

2006-11-23 @ 22:19:46
Postat av: Micke Gustavsson

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback