Mycket funderingar

nu har vi varit och kollat på ett till hus här i Björns.
Ett stort och annorlunda och jätteläckert hus, men, liite för dyrt, framörallt var mån kostnaden beräknad på 7200:- å det kändes på tok för mkt.
Men vio ska avvakta lite å se om det sjunker i pris.
Kändes lite jobbigt att börja tänka på hus och tjafs igen när vi just förlorat bud på ett annat, och så när det nu närmar sig jul, så vi väntar nog......

Julskyltning på söndag, hu, redan? Det kändes tidigt, men det känns väl så för att 1:a advent är nästa söndag(sent i år)
Ingen julkänsla alls då det pissregnat en vecka nu, vi som hade så mkt snö, hellre snö då än regn.
Får se när man orkar börja julpynta.

Nästa vecka flyttar vi på jobbet, så jag kommer nog jobba lite extra då, ska packa grejjer och ställa i ordning ett sprillans nytt kök:)
Men tyvärr får jag nog inte vara kvar där , för efter nyår ska kökstjänsterna dras ner, ´så då kan jag ju verkligen glömma att få heltid, jobbar ju 75% nu, och kommer troligvis att bli omplacerad, frågan är vars?
Jag hoppas att de tinte blir på nån skola i nån byhåla:)
Känner mig bara så uppgiven nu, allla på jobbet känner sig less oxå, nu vill få flytten ur världen och hoppas det ska flyta på bra.

Jag har tappat rösten helt och hållet nu igen, så jag har talförbud:)

Kommentarer
Postat av: Pillan

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback