Så var helgen slut

HUj helgerna går fort nu när man jobbar, ifjol tyckte ja ghelgerna segade sig fram, för man had einget att göra då.

Macke jobbade natt mot lördag så vi försökte hålla oss tysta på nedervåningen.
Vi var ut en stund i detta eländiga slaskväder, sen kom min kompis och klippte mig, hon klippte upp håret rejält med lite flikig lugg, det enda jag var missnöjd över var att hon tog för lite håroch klippte upp, jag ville ha mera "fluff" bak, men med fön blir det bra, sitter med hårfärg i nu , mörk mahogny.

For in till stan igår och köpte mig en svart lite tunnare täckajack apå lindex, had evelat ha brun, men var slut i stl M både i Boden & Luleå, shoppade en snygg väska på Åhlens oxå( det var pengar ajg fick i födelsedagspresent jag shoppade upp)

Kvällen hemma igår var lugn, gjorde egen Pizza, och Klara fick lite coca-cola till maten(jag är eg emot det) , å hon ska inte få nå mer cola, uangen blev ju helt sjövild, som om hon inte vore nog busig, de tva ringen lätt match att söva henne:)


Idag har vi bara varit hemma, jag  har städat hela övervåningen, inkl klädkammare +bäddat rent i sängen, har lyssnat på "Idol 2006", å gör det nu oxå, fick skivan av Macke idag:)

Var iväg å simmade en sväng oxå, men känner nu av lite tjorv i halsen, typiskt.

I morrn ska Iza till tandläkaren, hoppas hon inte har hål, för hon hade typ början till hål i en tand....

Kommentarer
Postat av: Gunilla H

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback