Bakis idag!

Hujja, idag har jag varit bakis, på en måndag å allt!!!
Så här var det, var och jobbade extra några timmar i lördags, och blev då medbjuden på restaurangfest här i stan.(personalen från flera restauranger träffas och minglar)

Först och främst blev det ju ett jävla liv här hemma, lite olägligt då jag redan varit borta 4 kvällar under förra veckan.
Men M vart iaf skitsur, och jag tyckte han missunnade mig att ha kul.
Så vi rök ihop om det, båd epå lördag kväll och på söndan.
Iza ville egentligen inte heller att jag skulle  fara bort.

Men jag gjorde det iaf, det var en trevlig kväll, satt med min chef& 2 kollegor +2 från en annan restaurang.v i åt Tacobuffe' och drack öl& cider, och dumt nog, jag drack whiskey, usch att jag aldrig lär mig, det är inte gott och så blir man ju så full av det.
DEt blev en hel del att dricka iaf medans vi lyssnade på trubaduren som spelalde.
kl halv 1 i natt gav jag upp å vinglade hem på cykeln, då hade jag fått nog och så var det sent.

Jag kan säga att det var segt idag, morgonen gick bra, men fm på jobbet gick det väldigt segt, de bara skrattade åt mig.
Huj huj, det märks att man inte festar till så ofta nu för tiden......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback