Ett år äldre

Idag har jag blivit ett år äldre, nämligen 25 år är jag nu.
Är det nu m,an ska sluta fylla år? ;-)

Dagen har varit bra, men ja gär trött efter att ha donat i köket.
HHade tänkt hinna ut på en prommis i friska luften men det hanns inte, dessutom är marken snötäckt, så det är vinterskor som gäller.

TAck för presenterna, jag fick presentkort på lindex, pengar, ett rejält presentkort på Onoff ( av pappa & I-B) till att köpa dammsugare.
Av Iza fick jag en teckning*gullunge*
Nästa år ska jag baske mig önska mig en middag ut epå restaurang av Macke, så man iaf en gång om året kan få bli ompysslad.....

Det har iaf varit trevligt idag, (har liten släkt  å lite kompisar)så det har ju inte varit mkt folk , rätt lagomt.
Mätt är jag då.

Denna ursnygga blombukett kom med bud igår, det var storebror som skickat den, broder vet vad jag gillar för blommor:)
De var underbart fina och passar utmärkt i mitt kök!
blommor




En trött 25 -åring.
Myste med ost, kex  och vin framför tvn igår kväll, la mig kl 2, blev väckt av kidsen kl 7, och hållt på och pyssla i köket och varit social hela dan...
Så nu ska "tanten" gå å sova!
25 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback