Föräldramöten och förkylning

Jag gillar hösten, men, alltid åker man på en rejäl förkylning.
Klara har hunnit vara sjuk 3 ggr sen hon började dagis 28/8, Iza 1 g bara, å jag är inne på andra svängen.
Har känt mig småförkyld sen förra söndan, och i torsdags bröt det loss, ha rvarit så himla snorig och nu värker det i huvet oxå, usch, det känns som att det bara går runt:(

Men det är bara att bita ihop, man har ju inte råd att sjukskriva si gför lit eförkylning, och jag jobbar bara 75%, och har ju ett roligt jobb, så dagarna går fort.
Mend et är snart 2 veckor sen jag simmade, och det känns i ryggen, och så vill jag ha den där lugna stunden 2 eftermiddagar i veckan.

Med hösten kommer mkt föräldramöten och sånt.
Igår var det möte på Izas dagis, men det avklarades på ca 1 h.
Och ikväll var det på mitt jobb, fick stå och presentera mig inför massa människor, och rabbla upp lite saker, usch deet kändes nästan som i skolan, visste inte riktigt vars jag skulle titta.

I morrn är det dags för mötepå KLaras dagis, så det är mkt farande.
Men båda töserna har sovit när jag kommit hem , ganska skönt.
För ikväll är jag riktigt trött i huvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback