I telefon

var jag mest hela fm idag på jobbet.
HAr försökt få ta gpå en uppe på kommunen , för A-kassan vill ha ett anställningsbevis(trodde jag had eskickat in alla papper som bara går redan, suck)
Till slut efter lunch fick jag tag på människan.
Dessutom stämmer de tinte i mina papper, hos kommunen är det inlagt att jag var föräldraledig tom 060806, men, jag förlängde det via telefon med min rektor/chef tom 060827.
Å bara så svamligt allt.

Och A-kassan har ju då inte helle rkommit igång ordentligt än, tur att jag ändå jobabr 75% så man har råd att leva:)

Jagade tag i BVC-sköterskan oxå, och tiggde till mig en e.m tid i morron.
För Klara ska på 18 mån-kontroll och få vaccination, men nu har hon blivit så himla snorog, får se hur hon mår i morronbitti, ananrs får vi hoppa vaccinationen.
Dessa förkylningar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback