Kanelbullens dag!

Idag har det ju som bekant varit Kanelbullens dag!
Men jag har inte ätit nån, men bakade på jobbet så kidsen fick bullar till mellis.
På Klaras dagis hade barnen fått baka sig en egen bulle, så hon hade ätit en till mellis, och en hade hon med sig hem:)

PÅ Izas dagis var det inga bullar, men jag hittade några i frysen (sönderfrysta?) som hon fick i kväll, vi had ebaka tom de tinte vore för at tjag skulle på föräldramöte på Klaras dagis.
Nu är alla möten slut för den här terminen iaf:)

Min snuva börjar vara bättre, men då har Iza blitt förkyld, hon var visst alldeles hes när hon la sig ikväll(båda tjejerna sov när jag kom hem från möte) så Iza blir hemma i morrn.
Det har varit ganska skönt när ungarna har sovit när jag kommit hem på kvällarna, M är snabbar eän mig på att få de i säng, jag hinne rinte alltid få de i säng före kl 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback