Onsdag 11/10

Nästan mitten av oktober nu, snart är vintern här, och det är med blandade känslor:/

Kidsen är så trötta på kvällarna nu(somnar vid 19-19.30), men det är klart de stiger upp tidigare och så är det ju annars att vara på dagis motför hemma.
Dessutom är Klara jättebusig när vi kommer hem på em och fortsätter härja.
Hon är alldelés busig och galen nu, klättrar och har sig.
Men då har hon lyckats ramla ur soffan 2 ggr, och dunsat i golvet och bitit hål i läppen när hon försökte klättra upp för elementet.....skor flyger det i hela hallen oxå, och så prövar hon allas skor.
SKulle fota henne idag, men hade slut batterier i kameran.

Så inte konstigt hon blir trött:)

Å jag har haft knasig ti rygenn i dag vid sidan av rygslutet har jag haft värk, nästan lite ischias.
Så jag tog en rask 20 min prommis ikväll, lite bättre blev det, men det var kallt ute, nästan 0-gradigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback