Simmat idag

Idag kom jag mig äntligen iväg till simhallen.
HAr varit förkyld och haft värk åt bihålerna  från och till i 2veckor, men nu är vi friska hela familjen, skönt!

Det var så härligt att simma, så lugnande, speciellt då det varit väldigt livligt och rörigt på jobbet idag.
Jag passade faktiskt på innan jag hämtade Klara, jag slutade kl 14 å då åt hon ändå mellis, så jag simmade 30 min å hämtade henne kl 15 istället.

Töserna mina var trötta i kväll, Klara sover ju så lite på dagis, max 1 h, hemma 2h.
Så kl18.20 ikväll somnade Klara, vaknade vid 19.30 fick pyjamas och välling, sen desshar hon sovit.
Iza var oxå trött, både hon och jag höll på att somna brevid Klara när vi så "bompa".

Vi åt Kålpudding till middag, så man blev helt däckad.
Men det blev sängen vid 19.30 för Iza, så jag har hunnit färga håret ikväll faktisk.
"Copper red" hette den, men som vanligt har håret blivit mörkt, det tar sig efter några tvättar.

Såg på Kanal 5 i kväll om matmissbrukare, det var rent ut groteskt och verkligen sorgligt att se.

I morrn har Iza utflykt med dagis så det är bäst jag packar i ordning hennes väska, och till "matsäck" har hon beställt vindruvor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback