Tjorv-Klara!

Gaaah vad Klara tjorvar nu igen vid läggningen.
Eller så är det bara med mig hon bråkar, får när Macke varit själv med de lägger han de tidigt redan vid kl 19(jag lägger de kl 20 för att få lite tid med barnen, men kanske dags att tänka om)
Han ger henne vällingflaskan och hon somnar nästan på bums,
ikväll när hon ätit vällingen såg hon lite pömsig ut, men satte sig sen upp och börjad ebusa och ha sig, så jag fick säga till henne fler aggr, låg och kramade henne oxå.


Vi höll på 40 min, tillslut la jag henne i spjälsängen(där har hon inte legat sen i maj)
och kors i taket, ungen somnade, ja skrik å panik var det ju först, men jag strök på henne och satte igång speldosan, men hon somnade iaf, men hon vaknar nog snart, å får väl flytta över till sängen då.

Min lilla tjorvfia, hon blir mer å mer lik IZa, för hon var jätte tjorvig med läggningen fram till hon var 2½ år.

Vi ska upp kl 6.30 i morron bitti, så   det blir för lite sömn för Klara när hon somnar så här sent(ca 21,20 somnade hon)
Hon har varit förkyld igen,och varit hemma från dagis några dar(fjärde veckan hon varit sjuk nån dag)
så sovtiderna har varit lite annars nu oxå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback