Fredagkväll

Så var arbetsveckan slut, det har barat swischat till.
Jag har ´jobbat ikväll oxå, så jag missade "Idol" men såg nyss att Cissi & Erik gick vidare, de jag hejade på :)

Klara somnade redan kl 19.20 ikväll, får se om hon vaknar då mit i natten, eller halv 7 då i morronbitti, bara för att det är lördag och mamman vill ha sovmorgon:)

Fick en komplimnag idag på jobbet (jobabr i köket på en förskola), en av förskollärarna sa till mig:
Maria, du är en klippa att ha i köket, det är så roligt att ha dig här, du gör så god mat och verkar trivas så bra med det du gör"
Jag blev alldeles varm om hjärtat:)

Egentligen överhuvudtaget ska man ju säga sånt till folk oftare, istället för att bara gå och tänka det, folk blir ju glada av att få höra nåt "fint"

Det känns som att jag håller på att bli täpp i näsan, igen.
Hoppas jag sover bort det, ska bara dricka te och ta en snabbdusch sen ska jag nog hoppa i säng!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback