Håhå jaja!!

Då var denna arb.vecka avklarad då.
Har inte hunnit /idas skriva sen i söndags, å ändå jobbar jag bara 75% nu.
Vet inte om jag får chans at tjobba 100 % efter jul, men det är faktiskt skönt med 75 % nu, så det  inte blir så långa dar för tjejerna på dagis.

Vi har inte riktigt kommit in i morgonrutiner än känner jag, de mornar jag börjar halv 8  måste vi gå hemifrån _senast_ kl 7, och det har inte hållt så bra,, men det är ju så skönt att ligga å dra sig på morron:)
Och Iza tjorvar ju ibland, Klara är en ängel på morron, förutom att hon är lite busig å jagar katten.
De trivs då på dagis, IZa har blivit lugnare och "trevligare" sen hon började, skönt.
Klara är kramigare, å vill helst vara i mammas famn så mkt som möljligt.
Hon sover numer 1½ h på dagis oxå, vinkar när jag går(grinade ju lite i början) och är skitglad när jag hämtar henne:)

"Svärmor" Britt-Inger har varit här i stan i veckan, å sov hos oss ons-fre, men vi har ju jobbat så vi träffades ju inte så mkt.
I morse efter jag lämnat Iza cyklade jag iväg med Klara i regnet, och mitt vad det är har jag punka på cykel f-n, å nästan slut batterier i mobilen, satans vad stressad jag kände mig, då jag började jobba halv 8 och kl var 7,10-15.
Tack o lov höll mobilbatteriet så jag fick tag på Macke som kom å hämtade oss.
Men vilken pärs innan jag väl var på jobbet, tur att det är fredag idag:)

Regnigt och grått är de tidag, tror det blir en tidig kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback