Helg igen!

Ja så var det helg igen.
Den här veckan har gått fort.
VAr trött och slut och kände mig allmänt stressad i onsdags, så igår, torsdag tog vi det bara lugnt här hemma ja goch tjejerna, vi var hemma redan kl 15.
Jag slutade kl 13, men hade fys timme så jag var och simamd e40 längder, och så gjorde jag bort att "Val-rösta"
Tjejernas urvuxna kläder åkte upp på vinden, har bara snört in kassarna i klädkammaren, men nu sorterade jag det i banankartonger.

På kvällen fick de båda krypa ner i vår säng och så såg vi "Du är vad du äter" (Klara  sove rju alltid hos oss iofs)

Så idag, fredag, känner jag mig inte alls så där trött som jag gjort senaste fredagarna, då jag somnat halv 10 framför tvn.
Men ikväll har det ju varit "Idol", lite spännande när det är " Bodensare" med oxå:)


En liten bild på tjejerna från igår kväll, lyckades inte få de å stå brevid varandra, de var så söta i likadan pyjamas:)
23113-235


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback