Helgen som var

Huu vad jag är dålig på att uppdatera nuförtiden, ska försöka skärpa mig:)
I lördags var ja gå brände lite pengar på stan, "Prylmannen" var på travet å sålde massa grejs, Iza fick ett set med väst, tröja+byxa köpte lite annat.
Köpte Höstljung på stan oxå, och har gjort fint på altan hemma, har kastat nästan alla sommarblommor, eftersom vi haft en frostnatt var de inget fina.

Åt gotta å drack faktiskt lite vin på kvällen, såg "Heartbreak Hotel" men somnade i den, så jag måste se om den.

Söndag grillade vi korv och pinnbröd utanför oss med grannen och hennes pojk.
På em gick vi till skogen, Iza kompis följde med(som vanligt när vi går ut i skogen, men hade inte hjärta att säga nej)
Men jag hade helst velat gå själv, kände mig mest irriterad, å Iza gnällde å hade sig, mot kvällen började hennes näsa rinna, å mkt riktigt, hon hade feber.

Å på måndan fick Klara feber, så Macke har varit hemma med ungarna i veckan, men nu är de friska iaf


Izas nya väst
ny väst


I väntan på lunchen...
grill



Brödbak blev det på söndan oxå:)
bröd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback