Kalas idag!

I dag har vi varit på kalas hos Izas kompis Liv som fyllde 4 år.
En hel drös med ungar och föräldrar var det.
Det är många -02:or här i  "Björns" och spec tjejer, kul sen när de börjar skolan, sen verkar det vara en drös 04:or och nu en bom med 06:or, Klara som är 05:a va rlite ensam, fast minst 2 pojkar i hennes ålder finns det här,
nog om det.
JAg fick hålla en pyttebebis idag, 8 veckor gammal, men endast 3700g nu(som en nyfödd ju), så liten å söt.
Men jag blir ändå inte sugen, dels för att Klara är så pass liten än 18 mån(och hon är som liten av sig) och dels för att blir det en trea så ska vi vänta några år, jag e ju inte ens 25 år ju;)

Iza hade jättekul på kalaset, å så var det ju fiskdamm!
Klara var mest trött, ingen matlust har hon haft idag heller, hon sov 2 h i vagnen när vi kom hem från kalaset, så jag passade på at tputsa köksfönstret, och damssuga, göra Lasagne och fixa till  "HöstLjungen" i en kruka som vi var med till mammas grav sen på kvällen.

Man blir effektiv när lillan sover, Iza lektemed grannf  ickan.

Jag har blivit lite förkyld igen, kände av det redan i fredags, men nu är jag lite rivig i halsen , ont i huvet lite täpp och värk mot bihålorna *suck*
Så det blir inte att simma i morrn, vill inte försvärra förkylningen, hoppas att det försvinner, ska försöks lägga mig i tid ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback