Mindre tid

Nu är det mindre tid för bloggande och att vara hemma öht tycker jag.
Å jag jobbar ändå bara 75%, men jag tycker ändå de tär fullt upp.
Men eftersom ajg slutar kl 14 el 15 på dagarna så blir det ju att man hitta rpå lite annat ibland på em, men det är ändå försent då att gå till stan till lekparken tex.

Men igår så var vi och köpte en beg. cykelkärra(äntligen) för 500 :-.
Ångrar bara att vi inte köpte den redan i våras:/
Perfekt att stoppa båda ungarna i , så imorrn ska vi cykla in till stantill Biblioteket och fika hos farmor, blir väl en titt inne på Lindex oxå.
Förresten så cyklar jag på en herrcykel nu, då mitt däck som det blev punka på i fredags verkar vara helt trasigt.
Cyklade på Mackes moutainbike idag, och fy så oskön cykel, fick ont i ryggen(och skinkorna:) av den.
JAg  tycker det är så härligt att cykla, går nästan snabbare än att ta bilen, och så öär de tju så fin höst här uppe.
Nog om det.

Jag/vi måste nog stiga upp tidigare på morgnarna, de dar jag börjar 7.30 har vi verkligen fått stressa, idag kom jag 7 min försent till jobbet....
Vi får nog satsa på att gå hemifrån till IZas dagis kl 6.55  för att hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback