Söndag 3/9

Ja nu kan man väl säga att hösten är här.
Igår var nog sista gången för den här säsongen vi satt ute och åt.
Vi åt ju surtrömming med farmro&Kaj, och det passade bäst att äta denna stinkande delikatess utomhus, och det var ju riktigt skönt ute, och ändå är det september nu.

Mätta blev vi då, salt var det så man blev törstig, vilken tur att vi had elite  öl att släcka tösten med då.
Till dessert had ejag gjort Äppelkaka med vaniljsås, åt alldeles för mkt av det  så jag började må illa...
Trött va rjag på kvällen, somnad eigen när jag sövde Klara, men vaknade efter en stund och gick ne roch såg TV med M.

Idag har det regnat, men en lite prommis hela familjen blev det, var och visade Iza vars de ska göra utflykt med dagis på onsdag.
Sen tog jag en extra promenad, en liten raskare för det går ju inte så fort med en 4-åring:)
Jag har även rensar ut ungarnas garderober från shorts och linnen, rensade ut byxor i min garderob, en dell byxor som satt bra förra sommaren var tokstora nu, det märks att jag väger ca 12 kg mindre nu..

Har även städat hela övervåningen och bäddat rent i sängen, och  sploat av poolen och packat ihop den för säsongen, ja det blev en hel del gjort idag, ja då sover man gott iaf.
I morrn är det jobb och dagis igen, men jag jobbar bara till kl 14:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback