Torsdag 21/9

Nu har jag skrivit ikapp lite.
Dagarna har gått så fort den här veckan, har varit hemma senare än vanliig tpå dagarna oxå.

Idag slutade jag kl 13, skönt, men var ändå inte hemma förrens kl 15, 30, jag var nämligen hos tandläkaren, på vanlig undersökning bara, tack och lov had ejag inga hål denna gång, lagade ju tänderna förr 5000 spänn i vintras.
VAr på apoteket och hämtade ut Klaras välling oxå(Nutrmigen, mjölkproteinfri)
Hann med en sväng  i simhallen oxå.

Nu sitter vi å väntar på att "Du är vad du äter" ska börja, fast det är ju "Idol" samtidigt, får väl zappa.
En av min favoriter hittills är ju norrbottningen Marcus Fagervall, grymt bra var han i tisdags, men jag har ju hört han förut iofs, då vi gåt tpå samma gymnasium.

Ska göra i ordning gummorna för sängen nu oxå, det är dagis för båda i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback