Jag blir tokig

På denna blogg alltså, har försökt publicera dessa bilder i 5 dar utan at tdet funkat , det har bara låst sig *suck*
Inte undra på at tman tappar lusten för att blogga, å det är väl knappt nån som läser heller?
Nåja, jag får ha det som min lilla dagbok då.

Veckan som gått har jag ändå varit så himla hes och matt, höll på att somna i soffan 2 kvällar på rad.

Fredag var jag äntligen å simmade, 2 veckor sen sist, så 40 min blev det  och en stund i bastun, fyndade 2 fina bh:ar på lindex sen(79+49:-)

Ungarna var lediga med Macke så jag hade ingen brådska hem!
Igår var det städning som gällde och så var det snack om att fara till farfar(mackes pappa alltså) då han fyllde 55  år 1/2, men  M sov till kl 13, och jag orka rinte krusa han, det är hans pappa.
Så vi tog en promenad in till stan och fikade hos min farmor istället.

Macke är ju så himla himla tråkig, han vill ju aldrig gör anåt, jo vi var ju faktiskt på badis hela familjen för 2 veckor sen.
Men ananrs på helgen ser man familjer fara ut på massa tillsammans, men inte vi,
Han har blivit en tråkmåns!

Kommentarer
Postat av: Mysla

Jooodå, nog läser nån. Inte så vansinnigt ofta dock. Men nu ska jag lägga in den här bloggen i RSS-feeds så kanske det blir lite oftare. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback