Less på kylan

Nä fy för denna kyla det ha rju varit kallt nu i över 2 veckor, ja förra helgen var det bara några minus.
Faktiskt trotsade vi kylan i em , då var det runt -17°, så vi bylsade på oss, och gick och åkte pulka ca 25 min.
Iza var ju så uttråkad, och Macke sov efter att ha jobbat natt.

Men nog f-n vart det kallt om fingrar å tår, ungarna hade tunnvantar under handskarna som de klarade sig, det var nog mamman som frös mest:)

Medans Klara sov middag idag å Iza pysslade el såg film så tog jag ner alla pärmar och lådan med papper som jag lagt alla lönespecar och fakturor etc
Så det blev utrensning och sorterande, känns skönt att ha det ur världen.

Gjorde Falafel oxå (kikärtsbiffar) och frös in.

Till middag idag blev det Palt m fläsk, smör& lingonsylt.
Mätt så in i bomben blev jag, riktig tung i maggen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback