Lördag och Melodifestival del 2

Lördag höll vi oss hemifrån så Macke fick sova ostört efter att  ha jobabt.
Nåja, jag hann ändå dammsuga& skura nere+hänga tvätt.
Sen begav vi oss till farmor.
JAg skulle hjälpa henne att sätta ihop hennes nyinköpta crosstrainer, en "Orbitrek" från tv-shop.
(Hon är en riktig krutgumma farmor min, fast hon är ju bara  73 år)

Vi var och hämtade den på postterminalen(men vilket ståhej innan vi kom in å sen  fick ut den, 28 kg)
i torsdags, å då fick jag ta hem hennes motionscykel, helt perfekt:)
Men jag lyckades faktiskt sätta ihop crosstrainern, det trodde jag aldrig.
Det verkar vara en riktigt effektiv mojäng, jag blev lite sugen faktiskt:)

Men motionscykeln är effektiv den med.
Cyklade 35 min på fredag och 28 min intensivt lör kväll, så nu har jag täningsvärk;)

Så, Melodifestivalen-Jag blev lite chockad över att Marie"skolfröken" gick direkt vidare, det var ju så tråååååkig låt.
Trodde Jessica Andersson skulle gå vidare.
The Ark kändes ju givet från början, jag gillar de, tycker de är helsköna, å bjuder verkligen på sig själva, lite kaxiga kanske:)

Izas första kommentar när Ola i The Ark började sjunga var"Är det där en tjej eller en kille?"
Men hon konstaterade att det var en kille som nog ville se ut som en tjej.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback